اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
راه اندازی مراکز علمی کاربردی با همکاری موسسات و شرکت‌های متقاضی

راه اندازی مراکز علمی کاربردی با همکاری موسسات و شرکت‌های متقاضی

  • آبان ۱۳, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت‌کار در حاشیه بازدید از نیروگاه تولید برق خلیج فارس به عنوان متقاضی تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی اظهار داشت: ارزشمند است که نیروگاه خلیج فارس به دنبال تربیت نیروی توانمند جهت صنعت انرژی استان و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی با زیر پوشش قرار دادن جمعیت پیرامون است.

وی با اشاره به ضرورت آمایش سرزمینی جهت صدور مجوز راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی افزود: علاوه بر فضای مورد نیاز آموزشی و کارگاهی و تامین مدرس، آمایش سرزمینی درخصوص میزان دانش آموز و بهره مندی از این مرکز در آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: اگر مجموعه ای مانند نیروگاه برق خلیج فارس متقاضی راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی با رعایت تمامی استاندارد ها باشد استقبال می‌کنیم.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، همچنین از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با موسسات و شرکت‌هایی که متقاضی راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی با شرایط لازم طبق استانداردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خبر داد.

در ادامه محمود صباحی زاده سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هرمزگان نیز با اشاره به سند آمایش عالی مهارتی استان که توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی تدوین شده یکی از نیازهای اساسی احصا شده، توجه جدی به حوزه انرژی است.

وی افزود: تاسیس مرکز آموزش علمی کاربردی با ماموریت انرژی می تواند نیاز استان که قطب تولید انرژی در دهه آینده خواهد بود می تواند کمبود تکنسین متخصص را مرتفع کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *