اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳
تمدید اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد

تمدید اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد

  • مهر ۲۳, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تمدید یک ساله اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی» را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

بر اساس این دستورالعمل و در راستای جوانی جمعیت، تحقق و ارتقای تربیت اخلاقی، معنوی و هویتی به عنوان یکی از راهبردهای سند تحول و تعالی دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تفاهم یک‌ساله با بانک عامل به دانشجویانی که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۰ به بعد عقد دائم کردند، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اعطا کرد.

با توجه به تعاملات صورت گرفته با بانک عامل اعطای این تسهیلات به مدت یک سال تمدید شد.

دانشجویان متقاضی باید درخواست خود را کمافی السابق در سامانه ساجد به نشانی الکترونیکی http://sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی مراحل اعطای تسهیلات ازدواج دانشجویی در بانک عامل به صورت غیرحضوری بوده و همانند فرآیند و مراحل اخذ تسهیلات تأمین شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است: اعطای این وام هیچگونه ارتباطی به وام ازدواج پرداختی بانک مرکزی ندارد؛ بنابراین دانشجویان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند علاوه بر تسهیلات ازدواج بانک مرکزی، از این تسهیلات نیز برخوردار شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *