اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

زمان ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید علوم پزشکی

  • مهر ۱۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت بهداشت، رضا البرزی مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود از ۲۲ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۲ می توانند از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر ۵ درصد سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی (به جز مقطع دکتری تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی اختصاص می یابد.

البزری افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای ۲۵درصد و همسر و فرزندان آنان است.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس: http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارتخانه خودداری کنند و با توجه به محدودیت زمانی در مبحث آموزش دانشجویان، مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت تاکید کرد: ضروری است واحد امور آموزشی دانشگاه/ دانشکده پس از ثبت نام اولیه و صدور شماره دانشجویی دانشجویان پذیرفته شده جدیدالورود، نسخه پشتیبان اولیه آموزش را حداکثر تا تاریخ ۲۹ مهر ماه به واحد آمار و فناوری اطلاعات معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال کنند.

وی افزود: درخواست انتقال دانشجویان جدیدالورود در سامانه نقل و انتقال شاهد و ایثارگر با دریافت به موقع نسخه پشتیبان دانشگاه/ دانشکده از سوی این اداره کل میسر خواهد شد.

البرزی در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان عنوان کرد: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان در «اواخر مهرماه» از طریق سامانه و پیامک به دانشجو اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *