اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

تشکیل مرکز رسانه و روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

  • شهریور ۲۶, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه «مرکز رسانه و روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی» تشکیل و عباس میرزاحسینی به‌عنوان سرپرست مرکز منصوب شد.

در متن این حکم، وظایف ذیل به‌عنوان ماموریت‌های این مرکز آمده است:
تدوین برنامه راهبردی رسانه و فضای مجازی شورای عالی انقلاب فرهنگی و معماری محتوایی آن.
تدوین و اجرای پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و کنشگری رسانه‌ای فعال در رخداد‌های مرتبط با علم و فرهنگ در کشور.
اتخاذ تدابیر برای تقویت گفتمان علم و فرهنگ در رسانه‌ها.
مدیریت فعالیت‌های مربوط به حوزه روابط عمومی و ایجاد نظام سخنگویی یکپارچه.
تدوین سند منشور روابط عمومی‌های کشور با مشارکت انجمن‌های تخصصی، صاحب‌نظران و ذی‌نفعان این حوزه با هدف شکل‌گیری نظام ملی روابط عمومی.
ارتباط مستمر و موثر با قرارگاه‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای کشور و توجه ویژه به ظرفیت‌های مردمی این حوزه.
ارتباط با موسسات و تشکل‌های علمی و فرهنگی و اقشار اثرگذار جامعه مانند معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه، فرهیختگان علم، هنرمندان، خانواده‌های شهدا و….
همکاری و هماهنگی با نهاد‌های فعال در حوزه بین‌الملل در داخل و خارج کشور در راستای اهداف و وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی.
اداره امور مربوط به نشریات دبیرخانه و تشکیل منظم جلسات شورای نشر.
مدیریت وبگاه و رسانه‌های دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی.
ارتباط و تعامل پویا با اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و جلب مشارکت آن‌ها در أمور گفتمان‌سازی در حوزه‌های مختلف علم و فرهنگ.

گفتنی است؛ عباس میرزاحسینی پیش از این، از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ رئیس اداره رسانه، و از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ مدیرکل ارتباطات و رسانه، و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.
وی همچنین مسئولیت مدیر امور نظارت به تعلیم و تربیت رسمی و مدیریت امور آموزش‌های تخصصی ستاد تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را عهده‌دار بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *