اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده است

دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده است

  • شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت علوم، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها که در سالن شهدای جهاد علمی ستاد وزارت علوم برگزار شد؛ گفت: دولت سیزدهم عملکرد خوبی دارد و در مواردی به فضل خدا بیش از توان خود عمل نموده است و دست مسئولان دانشگاهی برای دفاع از آن پر است.

وی افزود: در مواردی مانند حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق شهروندی دولت‌های غربی در چند سال اخیر خیلی بد عمل کرده اند و ما باید مطالبه گر آنان در این مباحث باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها افزود: دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده است اما به این راحتی دست از سر دانشگاه و فرزندان ما بر نمی دارد و ما همواره باید آماده مقابله با دشمن باشیم.

وی تاکید کرد: باید به نیازهای فرهنگی دانشجویان توجه شود، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تقویت شود و برای مهرماه که مقارن با ماه ربیع است، رویدادهای فرهنگی پیش بینی شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: ما به فرموده ایشان “در نزدیکی قله پیروزی هستیم ” لذا باید با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حاکمیت خدا و عدل حرکت کنیم که در این مسیر حتما به دانشگاه‌های مقتدر و دانشمندان برجسته نیاز داریم و فرهنگ نیز جزو متن اصلی این حرکت است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *