اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۳
ثبت‌نام ورودی‌های دکتری سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۱ شهریورماه آغاز شده و تا سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان ملزم هستند برای تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه کنند، برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی u۰۲۱) و رمز ورود (کدملی) است. مدارک لازم بارگذاری: ۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد (چنانچه پذیرفته شدگان در فرصت باقیمانده نتوانند گواهینامه موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی خود را دریافت کنند ارسال گواهی معتبر صادر شده از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی که شامل درج تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل باشد بلامانع است). تبصره: پذیرفته‌شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند. ۲- مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد (یا گواهی لغو معافیت تحصیلی پایان تحصیلات با ذکر معدل فارغ التحصیلی). دانشجویان سال آخر گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی ارسال کنند. ۳- شناسنامه از تمامی صفحات آن. ۴- کارت ملی (پشت و رو). ۵- عکس پرسنلی ۶- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان. ۷- پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی فورا (حداکثر تا تاریخ اول مهرماه) از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت کنند. ۸- در مورد پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، پس از بار گذاری مدارک فوق در سیستم گلستان، حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریورماه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت کنند. ۹- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و یا هر گونه کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...)، باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و استعلام اصالت کارت اخذ کرده و به همراه مدارک خواسته شده در سامانه گلستان بارگذاری کنند، لازم به ذکر است اصل نامه استعلام نیز باید تحویل اداره پذیرش تحصیلات تکمیلی دانشگاه شود. تبصره مهم بندهای ۷ و ۸: در صورت عدم اقدام برای دریافت معافیت تحصیلی، عواقب آن به عهده دانشجو می باشد و از ثبت‌نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری خواهد آمد. ۱۰- پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت کنند؛ در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت. تحویل مدارک: الف- تاییدیه تحصیلی دوره های کارشناسی وکارشناسی ارشد (دانشجویانی که دانشگاههای مقاطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد) از طریق سامانه سجاد (portal.saorg.ir) با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد باید به دانشگاه محل تحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود مراجعه کنند. تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از طریق دانشگاههای خود اقدام کنند. ب- اصل مدرک گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی (فقط دانشجویان روزانه) ج- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی برابر اصل شده (فقط دانشجویان نوبت دوم) د- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع کارشناسی برابر اصل شده. (تمام دانشجویان) ه- دانشجویانی که دارای مدرک دانشنامه هستند، تصویر ریز نمرات خود را برابر اصل کرده و آن را همراه با دانشنامه تحویل کنند. و- تمام دانشجویان موظف می باشند تا تاریخ ۳۰ آبان ماه مدارک فوق را به صورت حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند، در غیر اینصورت از ثبت نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری می‌شود. ۱۱- انتخاب واحد درسی پذیرفته‌شدگان از تاریخ ۲۶ شهریور تا ۲۸ شهریور از طریق سامانه گلستان http://golestan.iust.ac.ir انجام می‌شود. برای اطلاع از واحدهای درسی مصوب گروه مربوطه به وب‌گاه دانشکده خود مراجعه کنید. ۱۲- شروع کلاس‌ها در نیمسال اول از روز شنبه اول مهر است. خبرهای روزنامه فرهیختگانبیشتر بخوانید

جزئیات ثبت‌نام ورودی‌های دکتری دانشگاه علم و صنعت

  • شهریور ۱۲, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از فرهیختگان، ثبت‌نام ورودی‌های دکتری سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۱ شهریورماه آغاز شده و تا سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام می‌گیرد.

پذیرفته‌شدگان ملزم هستند برای تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه کنند، برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی u۰۲۱) و رمز ورود (کدملی) است.

مدارک لازم بارگذاری:

۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد (چنانچه پذیرفته شدگان در فرصت باقیمانده نتوانند گواهینامه موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی خود را دریافت کنند ارسال گواهی معتبر صادر شده از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی که شامل درج تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل باشد بلامانع است). تبصره: پذیرفته‌شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند.

۲- مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد (یا گواهی لغو معافیت تحصیلی پایان تحصیلات با ذکر معدل فارغ التحصیلی). دانشجویان سال آخر گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی ارسال کنند.

۳- شناسنامه از تمامی صفحات آن.

۴- کارت ملی (پشت و رو).

۵- عکس پرسنلی

۶- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان.

۷- پذیرفته‌شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی فورا (حداکثر تا تاریخ اول مهرماه) از طریق سامانه سخا به آدرس  https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت کنند.

۸- در مورد پذیرفته‌شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، پس از بار گذاری مدارک فوق در سیستم گلستان، حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریورماه به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت کنند.

۹- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و یا هر گونه کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، موارد خاص و …)، باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و استعلام اصالت کارت اخذ کرده و به همراه مدارک خواسته شده در سامانه گلستان بارگذاری کنند، لازم به ذکر است اصل نامه استعلام نیز باید تحویل اداره پذیرش تحصیلات تکمیلی دانشگاه شود.

تبصره مهم بندهای ۷ و ۸: در صورت عدم اقدام برای دریافت معافیت تحصیلی، عواقب آن به عهده دانشجو می باشد و از ثبت‌نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری خواهد آمد.

۱۰- پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت کنند؛ در غیر اینصورت ثبت‌نام آنان انجام نخواهد گرفت.

تحویل مدارک:  الف- تاییدیه تحصیلی دوره های کارشناسی وکارشناسی ارشد (دانشجویانی که دانشگاههای مقاطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد) از طریق سامانه سجاد (portal.saorg.ir) با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد باید به دانشگاه محل تحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود مراجعه کنند.

تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از طریق دانشگاههای خود اقدام کنند.

ب- اصل مدرک گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی (فقط دانشجویان روزانه)

ج- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی برابر اصل شده (فقط دانشجویان نوبت دوم)

د- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع کارشناسی برابر اصل شده. (تمام دانشجویان)

ه- دانشجویانی که دارای مدرک دانشنامه هستند، تصویر ریز نمرات خود را برابر اصل کرده و آن را همراه با دانشنامه تحویل کنند.

و- تمام دانشجویان موظف می باشند تا تاریخ ۳۰ آبان ماه مدارک فوق را به صورت حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند، در غیر اینصورت از ثبت نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری می‌شود.

۱۱- انتخاب واحد درسی پذیرفته‌شدگان از تاریخ ۲۶ شهریور تا ۲۸ شهریور از طریق سامانه گلستان http://golestan.iust.ac.ir انجام می‌شود.

برای اطلاع از واحدهای درسی مصوب گروه مربوطه به وب‌گاه دانشکده خود مراجعه کنید.

۱۲- شروع کلاس‌ها در نیمسال اول از روز شنبه اول مهر است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *