اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

سرپرستان ۵ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

  • شهریور ۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، اسماعیل باقری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، حمیدرضا خدایی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، پیمان داوری دولت‌آبادی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، جلیل عمادی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و بیژن حسنی لیچائی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت منصوب کرد.

در متن احکام طهرانچی آمده است:

اسماعیل باقری؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه» منصوب می‌شوید.

اسماعیل باقری با دارا بودن مدرک تحصیلی ی مهندسی کامپیوتر، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان است که پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان بوده است.

حمیدرضا خدایی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر» منصوب می‌شوید.

حمیدرضا خدایی با مدرک ی تغذیه دام عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر است که سوابقی از جمله معاون علمی واحد شاهین شهر، معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهشی واحد گلپایگان و رئیس واحد گلپایگان را در کارنامه دارد.

پیمان داوری دولت‌آبادی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان» منصوب می‌شوید.

پیمان داوری دولت‌آبادی دارای مدرک ی مهندسی عمران است که عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان است و دارای سوابق اجرایی ازجمله معاون اداری مالی و عمرانی واحد دهاقان و ریاست واحد‌های خمینی شهر و دهاقان است.

مهندس جلیل عمادی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد» منصوب می‌شوید.

مهندس جلیل عمادی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان است که پیش از این رئیس واحد اردستان بوده است.

بیژن حسنی لیچائی؛ بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت» منصوب می‌شوید.

بیژن حسنی لیچائی با دارا بودن مدرک تحصیلی ی ریاضی، عضو هیأت علمی واحد فومن و شفت است که سوابقی از جمله معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لشت نشا، معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت را در کارنامه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *