اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی

  • مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر افزود: مهلت نام نویسی یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۴۰۲ از روز سه شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود و این فرصت تا ۲۱ مرداد ادامه داشت.

وی افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا علاقمندانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، پس از مطالعه دقیق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، تا روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش یادآور شد: یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۴۰۲ روز جمعه ۱۰ شهریورماه، همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور در کشورهای عراق، لبنان، سوریه، ترکیه، هند، گرجستان، بنگلادش و بوسنی برگزار خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۱۴۰۲ در حوزه های داخل کشور به صورت الکترونیکی و در حوزه های خارج از کشور به روش مبتنی بر کاغذ برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *