اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

پیام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به مناسبت روز خبرنگار

  • مرداد ۱۷, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار از زحمات اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگارانی که برای اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

در پیام عبدالرسول پورعباس آمده است:
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار یادآور جایگاه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در آگاهی بخشی جامعه است. اصحاب رسانه در روشنگری افکار عمومی نقشی ارزنده و مؤثر دارند و در شرایطی که با پیشرفت فناوری‌ها انواع رسانه‌ها توسعه پیدا کرده و تعاملات فرهنگی ابعاد جدید یافته است ارائه اطلاعات صحیح و دقیق اهمیت دوچندان یافته است.

زحمات خبرنگاران به‌ویژه عزیزانی که در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق به داوطلبان آزمون‌ها و در جهت تحقق عدالت آموزشی تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر است و برگزاری رضایت‌بخش آزمون‌ها به خصوص آزمون‌های سراسری که با آرامش داوطلبان همراه است با تلاش و یاری عزیزان این عرصه میسر شده است.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همه شهدای رسانه، روز خبرنگار را به تلاش گران عرصه اطلاع‌رسانی کشور به خصوص در حوزه آموزشی تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

عبدالرسول پورعباس
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *