اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
برپایی ۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین / اجرای پویش خدمت‌رسانی «در مدار حبیب»

برپایی ۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین / اجرای پویش خدمت‌رسانی «در مدار حبیب»

  • مرداد ۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رضا غلامزاده، معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.

 وی افزود: حضور و فعالیت جهادگران در بستر اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی است جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی بین سایر ملت ها؛ لذا با محوریت این مفهوم، پویش در مدار حبیب جهت اجرا توسط عموم دانشجویان و جهادگران طراحی گردیده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به برپایی ۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین  تاکید کرد: در این پویش محدودیت مواکب و نیروهای مورد نیاز ایشان برای نقش آفرینی دانشجویان وجود ندارد و به تعداد دانشجویان شرکت کننده در زیارت اربعین و مشارکت کنندگان در این طرح می تواند گسترش یابد. در این طرح هر یک از دانشجویان علاوه بر وسایل شخصی خود، با همراه داشتن یک بسته شامل ابزارها و تجهیزات مورد نیاز به ارائه خدمت و رفع نیازها و مشکلات سایر زائرین کمک می کند.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی در پایان گفت: ️از اهداف این پویش می‌توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتوی محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت اجتماعی، مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره نمود.

تیتر///۱۰ هزار موکب سیار دانشجویی در ایام اربعین راه اندازی می‌شود

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *