اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز

  • تیر ۱۸, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یکروزه به استان البرز، با حضور در سایت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی، زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو و دفتر کنسولی و دانشکده بین الملل را افتتاح کرد.

سالن ورزشی چندمنظوره شهید سیدجلیل حسینی دارای ۴۷۵ مترمربع زمین ژیمناستیک و تشک کشتی و ۲۳۲ مترمربع فضا شامل رختکن و سالن شطرج است. همچنین زمین فوتبال (چمن مصنوعی) شهید محمد اینانلو در ۲ هزار مترمربع دارای ۹۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی و ۱۱۰۰ مترمربع زمین بسکتبال و اسکیت است.

طهرانچی در طی این سفر، به صورت مجازی در مراسم افتتاح مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۴ در مهرشهر (دارای ۱۳ کلاس هوشمند)، مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۵ در نظرآباد، مدرسه پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۶ در فردیس، مهدکودک در کرج و پیش دبستانی و ابتدایی دخترانه سما ۳ در هشتگرد حضور یافت.

افتتاح فاز اول مجتمع آزمایشگاهی (آزمایشگاه‌های محیط زیست و غذا و دارو)، افتتاح بیمارستان تخصصی دامپزشکی (آموزشی، پژوهشی و درمانی) و حضور در جشن ازدواج دانشجویی از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه طهرانچی به استان البرز است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *