اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

استقبال رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از مراودات علمی و فرهنگی ایران و عراق

  • تیر ۱۵, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع دانشجویان عراقی و متقاضیان تحصیل از کشور عراق در دانشگاه تهران حضور پیدا کرد و از ایمان به خدا و اتکا به استعدادهای کشور و تلاش دانشمندان مخلص به عنوان عوامل اصلی پیشرفت علمی ایران نام برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور در نشست جمعی از دانشجویان عراقی و متقاضیان تحصیل از کشور عراق با رئیس دانشگاه و معاون بین الملل و جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه تهران، گفت: شما عزیزان میهمانان کشوری هستید که به رغم ترور مسئولان عالی رتبه‌اش، به رغم جنگ تحمیلی، به رغم شدیدترین تحریم‌ها از جمله تحریم دارو، به بالاترین قله‌های پیشرفت علمی دست پیدا کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: تمام تلاش دشمنان این کشور و ملت و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی، جلوگیری از ترقی ایران در همه عرصه‌ها است اما آنچه امروز از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌های دفاعی و نظامی، پزشکی، نانو، کارآفرینی و غیره مشاهده می‌کنیم ناشی از دو عامل اساسی است.

وی ادامه داد: عامل اول پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی، ایمان به خدا و طلب یاری از او است و عامل اصلی دوم، اتکای به استعدادها و داشته‌های خود و مجاهدت و تلاش دانشمندان مخلص می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی در پایان گفت: ما ضمن استقبال از مراودات علمی و فرهنگی با کشور دوست و برادر عراق و برادران مجاهدمان در حشدالشعبی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و همیاری اعلام می‌داریم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *