اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب شد

  • تیر ۱۱, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این حکم آورده است؛ انتظار می رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، پژوهشگران، مدیران و کارکنان (یاوران علمی) گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام آموزش عالی به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دست یابی به مرجعیت و دیپلماسی علمی به انجام رسانید.

امیر رضا شاهانی (زاده تهران_۱۳۴۹) عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با مرتبه علمی استاد در رشته مهندسی مکانیک است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر شاهانی می‌توان به مسئولیت‌هایی چون معاون آموزشی و مدیرکل پژوهش و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس، سرپرست مرکز سنجش و پذیرش و عضو شورای برنامه ریزی و کمیسیون موارد خاص دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اشاره کرد.

وی همچنین محقق برگزیده و استاد برتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیر نیز بوده و علاوه بر تالیف کتاب، ۱۱۰ مقاله پژوهشی نمایه شده دارد که بیشتر آن در نمایه Isi است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر «حسن مزرعه‌شاهی» رئیس سابق دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *