اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنن

یک سوم جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنن

  • خرداد ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رییسه و روسای استان‌های دانشگاه پیام نور در ساری ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان اظهار داشت: آمایش، ساماندهی و چابک سازی دانشگاه پیام نور مانند همه دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم از ماموریت‌های مهم این دانشگاه می‌باشد.

وی به مسوولیت‌های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: بسیاری از خانواده‌های محروم جامعه از این دانشگاه بهره می‌برند، ماموریتی که این دانشگاه به درستی در همه نقاط کشور دنبال می‌کند.

تقی زاده به برگزاری مجازی و غیرحضوری بودن کلاس‌های دانشگاه به عنوان یک مزیت برای جذب دانشجو اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با نگاه کارشناسی در راستای مجازی شدن کلاس‌های درس در همه رشته‌ها پیش می‌رویم، گفت: این اقدام سبب جذب و اعتماد بیشتر دانشجویان و یک فرهنگ و نگرشی جدید به آموزش عالی شده است.

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر ایجاد و راه اندازی رشته‌های مورد تقاضای جامعه در مقطع کارشناسی، ارشد و ی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی باز با تولید محتوای فرهنگی و اسلامی فعالیت می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت‌های قرارگاه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و بیان داشت: اردو‌های فرهنگی، علمی دانشجویی برای خانواده دانشگاه را در دستور کار داریم.

رییس دانشگاه پیام نور در پایان از استقرار تیم‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور در مرکز رینه استان مازندران خبر داد و گفت: دانشگاه به همه نیاز‌های دانشجویان و اعضای دانشگاه توجه ویژه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *