اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
کلانتری: فعالیت های انجام شده زیاد است؛ اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم

کلانتری: فعالیت های انجام شده زیاد است؛ اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم

  • خرداد ۲۸, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی وزارت علوم در مراسم افتتاحیه مجتمع جدید دانشگاه اهل بیت که امروز برگزار شد، گفت: فعالیت های انجام شده در این دانشگاه زیاد است اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: دانشگاه اهل بیت با توجه به نامش مسئولیت سنگین تری دارد. رتبه بندی دانشگاه باید با هدف گذاری عملیاتی، تقویت تعاملات بین المللی و ارتباط با دانشگاه های اسلامی تراز اول دنیا ارتقا پیدا کند. در رابطه با پذیرش تعداد بیشتر دانشجو و تنوع در پذیرش دانشجو هم اقداماتی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی وزارت علوم ادامه داد: همچنین در جهت تقویت تعاملات درون سازمانی هم باید ارتباطاتی با سایر نهادها داشته باشد و بتواند خدمات متقابل را به آنها ارائه دهد.

کلانتری اضافه کرد: تقویت تعاملات بین دانشگاهی که در طراحی رشته و راه اندازی رشته های جدید و پذیرش دوگانه دانشجویان و استفاده از امکانات سایر دانشگاههاست که می توان استفاده کرد.

وی گفت: راه اندازی دوره های آموزشی کوتاه مدت که در دستور کار وزارت علوم است که رشته ها بازنگری می شوند و رشته هایی که کارایی ندارند با نظر دانشجویان حذف می شوند.

معاون فرهنگی وزارت علوم تصریح کرد: دوره های آموزشی باید کوتاه شود که دانشجویان بین الملل بتوانند در کوتاه مدت به کشور خود برگردند و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی و عدم حضور دانشجویان و استفاده از اساتید بین الملل هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *