اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

آخرین مهلت تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد

  • خرداد ۱۷, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران در اطلاعیه ای شرایط «اسکان تابستانی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه تهران سال ۱۴۰۲» را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:پایان اسکان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه می‌باشد و مجتمع‌ها و ساختمان‌های خوابگاهی برای نظافت کلی و سمپاشی از ۱۴ تا ۲۴ تیرماه جاری کامل تعطیل خواهد بود. با هدف فراهم‌نمودن امکان اسکان برای دانشجویان واجد شرایط که ضروری است در ایام تابستان امور پروژه، پایان‌نامه یا رسالۀ خود را انجام دهند، امکان اسکان تابستانی از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۲۴ تا ۱۴۰۲/۴/۲۶ فراهم شده است. دانشجویان روزانۀ غیربومی که واجد شرایط اسکان تابستانی هستند، عبارتند از:

– دانشجویان دورۀ دکتری تخصصی ورودی‌های ۱۴۰۰ و ماقبل؛ دانشجویان دکتری حرفه‌ای ورودی‌های ۱۳۹۸ و ماقبل؛ دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی‌های ۱۴۰۰ و ماقبل؛ دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی ۱۴۰۱ مشروط به تصویب پروپزال و رسالۀ ثبت‌شده در سامانۀ جامع آموزش؛ دانشجویان کارشناسی که دارای سرترم آموزشی با واحد‌های عملی از جمله پروژه، واحد کارآموزی و کارورزی در تابستان جاری باشند.

دانشجویان واجد شرایط می‌توانند مطابق برنامۀ زمانی مندرج در جدول زیر با مراجعه به سامانۀ dorm.ut.ac.ir نسبت به درخواست اسکان تابستانی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *