اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
مرکز امور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شد

مرکز امور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شد

  • خرداد ۹, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز امور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی با هدف بهبود ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت‌تر به دانشجویان غیرایرانی، با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، فرید رحیمی نداف، رئیس اداره کنسولی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محسن حبیبی، مدیر روابط عمومی، مهدی واحدی، معاون دانشجویی، علی آدمی، معاون آموزشی، قادر پریز، رئیس پردیس تحصیلات تکمیلی و جمعی از مسئولان دانشگاه در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شد.

هم زمان با افتتاح این مرکز از سایت دانشجویان بین الملل و سامانه پذیرش دانشجوی خارجی دانشگاه علامه طباطبائی نیز رونمایی شد.

معتمدی در این مراسم با بیان اینکه دانشجویان بین الملل به لحاظ نوع و شیوه خدماتی که دریافت می‌کنند در بازگشت به وطن سفیرانی می‌شوند برای معرفی بهتر و تبلیغ بیشتر دانشگاه، افزود: امیدوارم با افتتاح این مرکز، از طریق ارائه خدمات مطلوب هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی، بتوانیم زمینه جذب دانشجویان دانشجویان خارجی بیشتری را فراهم کنیم.

وی گفت: بهبود خدمت‌رسانی در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و سایر زمینه‌های مرتبط با دانشجویان غیر ایرانی کمک بسیار بزرگی به این دانشجویان در واحد‌های دانشگاهی می‌کند؛ بنابراین شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود که بیشتر کار‌های دانشجویان خارجی با مراجعه به این مرکز انجام شود و نیاز کمتری به حضور در واحد‌های دیگر دانشگاه داشته باشند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) دانشگاه، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری که در جذب دانشجویان غیرایرانی دارد، می‌تواند به الگویی برای تحصیل دانشجویان خارجی تبدیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *