اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس است

سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس است

  • خرداد ۶, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهید پرور خرمشهر و دزفول است.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سوم و چهارم خرداد روز‌های بزرگ و ارزشمندی در تاریخ دفاع مقدس و هشت سال مقاومت مردم شهید پرور خرمشهر و دزفول است.
مردمی که عاشقانه جوانان خود را به یاری فرزند رسول خدا صلوات الله علیه به جبهه‌های نبرد فرستاده و خود نیز مشتاقانه جان و مالشان را در حفظ و حراست از ارزش‌های عاشورایی امام حسین علیه السلام نثار کردند.

مردم شهید پرور و قهرمان خوزستان بویژه خرمشهر و دزفول در طول سال‌های دفاع از کیان ایران اسلامی، تمام دارایی و داشته خود را زیر هزاران گلوله توپ و خمپاره و صد‌ها موشک ۱۲ متری و بمباران وحشیانه هواپیما‌های دشمن بعثی، فدای دین و میهن و مردم مسلمان و متدین کشورشان نمودند. درود خدا برشما مردم مقاوم خرمشهر و دزفول که با خلوص نیت باعث رضای خداوند و خشنودی امام عصر ارواحنا فداه شده‌اید.

اینجانب ضمن بزرگداشت سوم و چهارم خرداد، ایام حماسه و ایثار مردمانی از جنس نور و ملکوت، از زحمات و تلاش‌های همه آنانی که در بزرگداشت این روز‌ها مجاهدت نموده‌اند، خصوصا از جناب سردارحاج غلامحسین کلولی دزفولی و مسئولان بنیاد چهارم خرداد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

بدون تردید زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان در برپایی مراسمات شورانگیز گرامیداشت مقاومت مردم شهید پرور و مقاوم خرمشهر و دزفول، مرضی خداوند متعال و موجب اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت در مقابل دشمنان خدا خواهد بود.
از خداوند منان سلامتی و پیروزی‌های روز افزون آتی را برای شما عزیزان و بزرگواران خواستارم.

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *