اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
برگزاری انتخابات شورای صنفی واحد‌های دانشگاه تهران

برگزاری انتخابات شورای صنفی واحد‌های دانشگاه تهران

  • اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اطلاع می‌رساند، انتخابات شورای صنفی برای ۴ واحد دانشگاهی به شرح ذیل در تاریخ یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۷ به صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس الکترونیکی vote.ut.ac.ir برگزار می‌شود.
همچنین بازه تبلیغات کاندیدا‌ها از روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۲ ساعت قبل از زمان برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

دانشکده اقتصاد

دانشکده مدیریت

دانشکده حقوق و علوم سیاسی

دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی

لطفاً به نکات ذیل توجه فرمائید:

• دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به رأی دادن نمی‌باشند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به نشانی senfi.stu@ut.ac.ir ارسال نمایند. مشاهده «تأیید دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما می‌باشد.

• طبق ماده ۱۴ شیوه نامه اجرایی شورا‌های صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور، داوطلبان و طرفداران آنان به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

• طبق بند ۷ ماده ۱۲ شیوه نامه اجرایی، داوطلبین حداکثر تا ۱۲ساعت قبل از اخذ رأی حق تبلیغات دارند.

• دانشجویان برای ورود به سامانه انتخابات الکترونیکی، ترجیحاً آدرس کامل سامانه انتخابات الکترونیکی (https://vote.ut.ac.ir/fa) را در قسمت آدرس بار مرورگر مورداستفاده تایپ نمایند.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *