اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
نخستین جشنواره ملی ایده پردازی گپ و گُف برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی ایده پردازی گپ و گُف برگزار می‌شود

  • اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه گفتگو سازمان بسیج دانشجویی در راستای گردآوری ایده ها و طرح های عملیاتی به منظور ایجاد بسترهای گفتگو، تبادل نظر، آزاداندیشی و توسعه و ترویج آن در دانشگاه ها اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده پردازی گپ و گُف نموده است.

در این راستا از کلیه صاحب‌نظران، نخبگان، ایده‌پردازان و دانشجویان دانشگاه¬های سراسر کشور دعوت می نماید، ایده‌های خود را در قالب فیلم از برگزاری ایده به همراه توضیحات برنامه و یا طرح نامه پیشنهادی- (مکتوب) به دبیرخانه دائمی ارسال نمایند. و از ویژگی های حائز اهمیت در ارائه طرح¬ها لازم است به موارد ذیل اشاره نمود؛ توجه به مولفه‌های متنوع جهت ایجاد فضای گفت و‌گوی صمیمانه- ایجاد بستری مناسب به منظور برقراری ارتباط‌های دوستی دخترانه- ایجاد فضای مناسب برای دختران در سطح دانشگاه برای دورهمی و گفت و‌گو- استفاده از المان‌ در فضاهای جذاب برای دختران جهت ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو.

قابل توجه است از صاحبان ایده به منظور اجرا و ایجاد بستر جهت عملیاتی نمودن ایده ها حمایت ویژه صورت خواهد پذیرفت بدین صورت که؛ یک جایزه ویژه ۷ میلیون تومانی برای طرح‌های ویژه خوابگاه – ۳ جایزه ویژه ۵ میلیون تومانی برای طرح‌های برتر در دانشگاه – ۴ جایزه ویژه دو میلیون تومانی برای طرح‌های برتر در دانشکده ها اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری است، و زمان برگزاری جشنواره نیز ۲۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *