اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
آیین نکوداشت دانش آموختگان بین‌المللی برگزار می‌شود

آیین نکوداشت دانش آموختگان بین‌المللی برگزار می‌شود

  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف عمق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی، تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌آموختگان، در شهر قم و در کنار مضجع شریف حضرت معصومه «س» و به همت اداره کل دانشجوان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی دختر و پسر در سال جاری به صورت همزمان عصر روز شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد، در این آیین که در صحن حضرت معصومه «س» برگزار می‌شود دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز حضور خواهد داشت.

دانشجویان بین‌الملل از بیش از ۳۹ دانشگاه و ۱۹ ملیت در این آیین شرکت می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی با نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برای آن‌ها طرح‌ریزی شده است.

گفتنی است؛ نخستین آیین نکوداشت دانش آموختگان سال گذشته در مشهد مقدس و در جوار حرم عالم آل محمد «ص» برای دانشجویان دختر و پسر برگزار شده است.

 

منبع:خبر گزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *