اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳

ضرورت تولید محتواهای آموزشی در خصوص ارتقاء سواد سلامت

  • اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست تخصصی قطب‌های مراکز بهداشت و مراکز مشاوره با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، کارشناسان دفتر مشاوره و سلامت و سبک زندگی و روسای ۱۸ قطب‌ مراکز بهداشت و مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور در محل این سازمان برگزار شد.

دکتر نعیمی در این نشست ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز بزرگداشت روانشناس و مشاور گفت: این گردهمایی با هدف هم اندیشی، جهت دهی، گزارش‌گیری و برنامه ریزی به منظور سیاست‌گذاری در راستای اهداف قطب‌ها برگزار شده است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی با تاکید بر تولید محتواهای آموزشی مختلف در خصوص ارتقاء سواد سلامت در حیطه هر یک از قطب‌های مربوطه تصریح کرد پیاده سازی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و عملیاتی منطبق بر فضای دانشگاهی از مهمترین اولویت هاست.

وی همچنین از تخصیص اعتبار به قطب‌های ۱۸ گانه « «HSE»، دیابت، پسماند، تغدیه، پیشگیری رفتارهای پرخطر و خودآسیب رسان، پیشگیری از اعتیاد، چاقی، «HIV»، سرطان، بیماری‌های ویروسی، سلامت بانوان، پیشگیری از مهاجرت نخبگان، قطب مطالعاتی دانشجویان شاهد و ایثارگر، قطب مطالعاتی دانشجویان بین‌المللی و قطب سبک زندگی و سلامت جسم و ارگونومی، آنمی و اختلالات هرمونی» در صورت انجام وظایف محوله به نحو مطلوب خبر داد.

در پایان این نشست، روسای ۱۸ قطب‌ مراکز بهداشت و مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور به ارائه گزارشات و پیشنهادات خود برای سال ۱۴۰۲ پرداختند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *