اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها اعلام شد

  • بهمن ۱۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز  به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی شرانجانی مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان در نشست معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور درباره ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌های کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

وی ضمن تشریح فرایند و نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان، عنوان کرد: کارنامه عملکرد دانشگاه ها به خودشان منعکس شده و دانشگاه ها می توانند با استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای ارتقای کیفیت خدمات خود برنامه ریزی کنند.

شرانجانی خاطرنشان کرد: در این ارزیابی دانشگاه های صنعتی اصفهان، الزهرا (س) و خوارزمی به عنوان دانشگاه‌های برتر و دانشگاه های بیرجند، ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبایی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد نیز به عنوان دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان افزود: این ارزیابی برای سال‌ تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تلاش می شود از نتایج آن برای سطح‌بندی دانشگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات دانشجویی استفاده شود.

شرانجانی گفت: بسترسازی جهت سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری و تقویت زمینه‌های پاسخگویی دانشگاه ها به ذینفعان خود، از اهداف این ارزیابی هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *