اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

دستور رئیس دانشگاه تهران برای ارتقای کیفیت زندگی در خوابگاه‌ها

  • فروردین ۲۷, ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در جریان دیدار بهاری و رمضانی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران با دانشجویان ساکن مجتمع خوابگاهی شهید چمران و دانشجویان دیگر خوابگاه‌های خواهران، مطالبات صنفی دانشجویی با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران مطرح شد.

بهسازی فضای فیزیکی، افزایش سرویس‌های رفت‌وآمد، ارتقای امکانات و خدمات در دسترس و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه آداب زندگی جمعی در خوابگاه‌ها از مهمترین خواسته‌ها و پیشنهادات دانشجویان به مدیریت دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه تهران با صدور دستوراتی به مدیران امور خوابگاه‌ها در زمینه ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی، تاکید کرد: دانشجویان برای ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی لازم است ایده‌پردازی کنند و فضای گفت‌وگو و ارائه پیشنهاد از سوی دانشجویان به مسئولان دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی برقرار باشد.

دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دکتر محمود کمره‌ای معاون آموزشی، دکتر مهدی شهبازی مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر علیرضا وجهی معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی و دکتر فاطمه یزدیان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده دانشگاه تهران در این دیدار دانشجویی حضور داشتند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *