اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری ثبت نام کردند

بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری ثبت نام کردند

  • فروردین ۲۱, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،علیرضا کریمیان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه می‌توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند و داوطلبانی نیز که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا این تاریخ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: تلاش شده است علاوه بر انتشار دفترچه راهنما اهم اطلاعات در مورد مراحل ثبت نام از طریق اینفوگرافیک و موشن گرافیک نیز در اختیار داوطلبان قرار گیرد.

 

وی افزود: یکی از مراحل ثبت نام این است که داوطلبان باید قبل از ثبت نام با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام نمایند.

کریمیان خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *