اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
همایش تغییرات اجتماعی در ایران برگزار می شود

همایش تغییرات اجتماعی در ایران برگزار می شود

  • بهمن ۱۵, ۱۴۰۱

همایش تغییرات اجتماعی در ایران با تاکید بر حوزه جوانان به همت دانشگاه پیام نور مرکز تیران برای اولین بار و در هشت محور اصلی انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی، جنگ تحمیلی و تغییرات اجتماعی، تغییرات اجتماعی در گذر نسلهای X، Yو Z،زنان و تغییرات اجتماعی ، بحران کرونا و تغییرات فرهنگی اجتماعی، سیاستگذاریهای دولتی و تغییرات اجتماعی، فقر، نابرابری و تغییرات اجتماعی، رسانه ها و تغییرات اجتماعی برگزار می شود.

دکتر اکرم حمیدیان دبیر اجرایی این همایش به خبرآنلاین گفت:مهمترین هدف برگزار کنندگان همایش گردهم آیی صاحب نظران، اساتید و دانش آموختگان رشته های علوم اجتماعی و تقویت احساس تعلق و همبستگی جامعه دانشگاهی و همچنین به بحث گذاشتن و تبادل نظرات در باب تغییرات اجتماعی رخ داده در طی ۵ دهه اخیر در کشور ایران است.

وی اضافه کرد:از مهمترین مزایای شرکت در همایش “تغییرات اجتماعی در ایران” علاوه بر آشنایی بیشتر با متخصصان و علاقمندان حوزه جامعه شناسی، چاپ مقالات در مجموعه مقالات نمایه شده در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC است.

دبیر اجرایی این همایش علمی همچنین گفت: زمان و مکان مطلوب برگزاری همایش نیز فرصت مناسبی برای گردشگری و سفر به شهرستان تیران و کرون فراهم می آورد.

علاقمندان به شرکت در همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران می توانند از طریق این لینک در جریان کامل برگزاری و شرکت در این همایش علمی قرار گیرند.

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *