اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

رئیس مرکز امور هیأت‌های ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

  • اسفند ۱۹, ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، رئیس مرکز امور هیأت‌های ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدصادق ضیایی را به عنوان رئیس مرکز امور هیأت‌های ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

بنا به پیشنهاد قائم مقام اینجانب در امور هیأت ممیزه، گسترش و برنامه ریزی و انتصابات و نیز با عنایت به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز امور هیأت‌های ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

از جناب عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

امید است با اتکال با درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمدمهدی طهرانچی

گفتنی است دکتر ضیایی دارای سوابق اجرایی از جمله قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست موقت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *