اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

معاون دانشگاه خواجه نصیرالدین مطرح کرد؛ آموزش حضوری دانشجویان کارشناسی ۹۹ از ۱۶ بهمن

  • بهمن ۲, ۱۴۰۰

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹ که تاکنون دانشگاه را ندیده اند در نیمسال دوم ۱۴۰۰، از ۱۶ بهمن ماه کاملا به صورت حضوری آموزش خواهند دید.

علیرضا صالحی ضمن اشاره به اینکه در ترم گذشته کلیه کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی در مقاطع تحصیلی مختلف به صورت حضوری برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ در ترم گذشته به صورت حضوری در دانشگاه، خوابگاه و آزمایشگاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: تمامی کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۹ در ترم آتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ضمن بیان این مطلب که تمامی جلسات دفاع و سمینارهای دانشجویی ارشد و دکتری در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: به همین منظور به دانشجویان ساکن در شهرستان‌ها که به منظور کارهای دفاع خود به تهران می‌آیند، حداقل ۲ شب خوابگاه تعلق می‌گیرد.

صالحی خاطرنشان کرد: دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۹ که تاکنون دانشگاه را ندیده‌اند در نیمسال دوم ۱۴۰۰، از ۱۶ بهمن ماه کاملاً به صورت حضوری آموزش خواهند دید.

وی افزود: طبیعتاً در کنار ورودی ۹۹، بخشی از دانشجویان ورودی ۹۸ که امکان برگزاری کلاس مشترک با ورودی ۹۹ را دارند، در دانشگاه حضور خواهند یافت.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: همچنین بعد از عید نوروز برنامه داریم که با توجه به شرایط کرونا، دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه حضور یابند.

صالحی افزود: یکی از مشکلات ما در صورت حضوری شدن صد درصدی دانشجویان این است که ما یک سری خوابگاه‌های استیجاری را به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه در دوران پاندمی، پس دادیم که برگشت آنها زمان بر است و برای بازگشت دانشجویان باید تعدادی خوابگاه جدید اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مجوز ستاد کرونا، اتاق‌هایی که در حال حاضر ۲ نفر حضور دارند، تبدیل به اتاق‌های ۳ یا ۴ نفره می‌شوند. در حال حاضر آمادگی برای اسکان ۲-۳ ورودی را داریم ولی بعد از عید باید خوابگاه‌های استیجاری را بازگردانیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *