اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

با حکم وزیر علوم؛ سرپرستان دانشگاه‌های صنعتی شاهرود و قوچان منصوب شدند

  • آبان ۳۰, ۱۴۰۰

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه دکتر «مرتضی ایزدی‌فرد» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شاهرود» و دکتر «مجید مهدویان» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی قوچان» منصوب کرد.

زلفی گل دراحکام، خطاب به سرپرستان منصوب‌شده آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، همچنین در نامه‌های جداگانه‌ای از خدمات و تلاش‌های دکتر محمدمهدی فاتح، رئیس سابق دانشگاه صنعتی شاهرود و دکتر علی‌اصغر بهشتی رئیس سابق دانشگاه صنعتی قوچان، در مدت تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

دکتر مرتضی ایزدی‌فرد دانش آموخته دکتری تخصصی فیزیک (گرایش ماده چگال) از دانشگاه لینشوپینگ سوئد و عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه صنعتی شاهرود است که از سوابق اجرایی وی می توان به مسئولیت معاونت آموزشی این دانشگاه اشاره کرد.

دکتر مجید مهدویان دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی از دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه صنعتی قوچان است. از سوابق اجرایی می توان به مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان، مدیر گروه مهندسی شیمی و عضو کارگروه طرح های کارآفرینی این دانشگاه اشاره کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *