اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری نمایشگاه‌های دانشجویی

حمایت دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری نمایشگاه‌های دانشجویی

  • اسفند ۱۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر علیرضا رهایی در مراسم اختتامیه بازارچه خیریه و جشن نوروزی که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد، تاکید کرد: در ماه و دو هفته پایانی سال قرار داریم امیدوارم این ایام برای همه ایام خوب و مبارکی باشد، اما اینکه مرکز مشاوره و جمعی از دانشجویان ما مبتکر این امر شده و مجموعه‌هایی را به عنوان مراکز خیریه به دانشگاه دعوت کردند به طوریکه این مجموعه‌ها در صحن و در زمین چمن دانشگاه مستقر شده و محصولات خود را که حاصل دست رنجشان بوده را در معرض دید گذاشتند، امر میمونی است.

وی در ادامه تصریح کرد: فرصتی پیش آمد و بنده از این مجموعه بازدیدی کردم از دو جنبه خوشحال شدم، اول اینکه اصولا مجموعه‌های خیریه کار با خیر برکتی انجام می دهند به طوریکه محصول کارشان کمک به اقشار مختلف مردمی است. دوم اینکه این محصولات که حاصل کار دست بود در معرض دید دانشجویان قرار گرفت و تنوعی را در محیط دانشگاه ایجاد کرد و دانشجویان ما از این بازارچه بازدید کردند، از این بابت از مراکز مشاوره تشکر می کنم.

رهایی خاطر نشان کرد: در سال ۹۰ نمایشگاهی تحت عنوان «شهر من فرهنگ من» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و بیشتر مجموعه‌های دانشجویی این نمایشگاه را از شهرهای مختلف برگزار می کردند که جذابیت بسیاری داشت و امیدوارم از این نوع کارها در آینده هم داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پایان تاکید کرد: در این دو هفته پایان سال برای همه دانشجویان و همکارانی که در دانشگاه فعال هستند. آرزوی موفقیت دارم امیدوارم پایان سال پربرکتی داشته باشید و شروع سال آینده برای همه ایام مبارکی باشد.

به همت مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازارچه خیریه نوروزی در دانشگاه برگزار شد.

بازارچه خیریه نوروزی ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه در زمین چمن دانشگاه با اختصاص ۷۰ میز برای بانوان سرپرست خانوار شامل: مواد خوراکی، چرم دوزی دستی، شمع سازی، بدلیجات، بافتنی دستی، کوسن دوزی، البسه، سفال، کیک و شیرینی پزی خانگی واختصاص ۳۰ میز به دانشجویان شامل: مواد غذایی، هنرهای دستی و کتاب برگزار شد.

گفتنی است: این بازارچه با استقبال بازدید کنندگان و رضایت فروشندگان همراه بود

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *