اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳

ثبت بیش از ۱۰۰ هزار فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها در سامانه «فرنما»

  • اسفند ۱, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار مستقر مهر در نمایشگاه رسانه‌های ایران، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کرد.

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، عبدالحسین کلانتری گفت: پیش از اینکه سامانه «فرنما» را در معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را راه اندازی کنیم میزان اقبال به ثبت برنامه‌ها یک مقدار پایین بود اما در حال حاضر به جهت اینکه ثبت برنامه‌ها با صدور کارنامه فرهنگی پیوند خورده، ثبت فعالیت فعالیت‌های فرهنگی در سامانه فرنما رونق بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها تاکید کرده است که از این به بعد ارزیابی فرهنگی دانشگاه‌ها بر اساس ثبت برنامه‌های فرهنگی در سامانه «فرنما» صورت می‌گیرد و همچنین حمایت‌ها و اعتبارات بر اساس کارنامه فرهنگی که از سامانه «فرنما» استخراج می‌شود به دانشگاه‌ها اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: از زمانی که این تأکیدات صورت گرفته تمایل بیشتری به وجود آمده و ثبت فعالیت فعالیت‌های فرهنگی در سامانه «فرنما» رونق بیشتری پیدا کرده است.

کلانتری یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا الان ثبت فعالیت‌های فرهنگی در سکوی «فرنما» از ۱۰۰ هزار فعالیت گذشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *