اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

۸۱ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور ثبت‌نام کردند

  • بهمن ۱۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دکتر علیرضا کریمیان افزود: مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از سه‌شنبه ۳ بهمن آغاز شده است و با توجه به تمدید صورت گرفته، این مهلت ساعت ۲۴ امروز ۱۰ بهمن ماه پایان می‌یابد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۱ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد.

به گزارش مهر، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش این دوره از امروز سوم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است و متقاضیان کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *