اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

انجمن‌های علمی در اولویت طرح دستیار فناور قرار می‌گیرند

  • دی ۱۲, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز  به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سجاد محمدعلی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جمع دبیران انجمن های علمی دانشجویی گفت: عمدتا فعالیت های مکمل کنار آموزش، مایه رشد فرد می‌شود.

وی افزود: اعضای انجمن های علمی-دانشجویی نماینده دانشجویان یک رشته هستند و برای مطلوب شدن شرایط علمی دانشکده خود تلاش می کنند.

محمدعلی‌نژاد با تاکید بر فرصت کار تیمی در انجمن‌های علمی دانشجویی تصریح کرد: انجمن های علمی قابلیت پر کردن پازل موفقیت افراد را دارند. دانشجویان فعال در این حوزه فرصت تجربه کردن یک کار تیمی را دارند و این رشدی در آن ها ایجاد می کند که قابل قیاس با دیگر فرایندهای دانشگاه نیست.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم افزود: مجموعه انجمن های علمی دانشجویی توانایی آن را دارد که با تشکیل تیم های مختلف ورود به عرصه کارآفرینی و فناورانه کشور را تسهیل کند.

وی ادامه داد: از پارک های علم و فناوری دانشگاه ها انتظار دارم تا از ظرفیت های انجمن های علمی-دانشجویی استفاده کنند.

محمدعلی‌نژاد گفت: در مجموعِ فعالیت های دانشجویی در این حوزه به دنبال مسئله ترویجی فناوری هستیم و این یکی از ابعاد فعالیت مشترک ما با انجمن های علمی است. از پارک های علم و فناوری انتظار داریم تا برنامه های آموزشی انجمن های علمی را حمایت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سال آینده در انتخاب «دستیار فناور»، انجمن های علمی در اولویت خواهند بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *