اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

تدوین دستورالعمل مشارکت انتخاباتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

  • آذر ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دکتر احد بنار افزود: موضوع مربوط به انتخابات در تازه ترین اجلاس معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی مطرح شد. رویکرد اصلی این بود که به چه ترتیب می توانیم در انتخابات نقش آفرینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد این است که دانشجویان را به مشارکت و حضور بیشتر در انتخابات و تاثیرگذاشتن بر سرنوشت خود ترغیب کنیم.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: برنامه های متعددی در این اجلاس مطرح شد که برای مشارکت هر چه بیشتر دانشگاهیان علوم پزشکی طرح ریزی شود. برنامه ها جمع بندی شد و مقرر شد دانشگاه های علوم پزشکی برنامه هایی مانند مناظره و کرسی آزاد اندیشی در حوزه انتخابات برگزار کنند تا شور و نشاط بیشتری برای انتخابات فراهم کنند.

وی اظهار داشت: همچنین دستورالعمل مرتبط با انتخابات در حوزه دانشگاه های علوم پزشکی به شور گذاشته شد و مقرر شد دانشگاه ها بدون جانبداری و با رویکرد بی طرفانه عمل کنند.

بنار خاطرنشان کرد: مجموعه ای از اقدامات صرفا با نگاه مشارکت حداکثری و ترغیب دانشجویان در قالب دستورالعمل مرتبط با انتخابات تهیه شده است که به زودی به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ می شود.

به گزارش مهر، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تعیین برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو مجلس خبرگان رهبری برای یک دوره هشت ساله همزمان روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *