اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

حمایت دانشگاه علامه از شرکت‌های استارتاپی مستقر در مراکز رشد

  • آبان ۲۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از دانشگاه علامه‌طباطبائی، نشست شورای ورزش و تربیت بدنی دانشگاه علامه‌طباطبائی، با حضور عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، رضا قاسم‌نژاد، معاون مدیرکل تربیت بدنی سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی واحدی، معاون دانشجویی، محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر تربیت بدنی و جمعی از دانشجویان مدال‌آور ورزشی و کارکنان تربیت بدنی دانشگاه در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

معتمدی در این نشست ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان اداره تربیت بدنی و دانشجویان مدال‌آور ورزشی، گفت: در عین توجه به ورزش قهرمانی، اولویت ما باید فراگیر کردن ورزش باشد. باید برنامه‌ای داشته باشیم که ورزش کم‌کم برای همه دانشگاهیان اعم از دانشجو، کارمند و استاد به سبک زندگی تبدیل شود. ما در دانشگاه ظرفیت‌هایی داریم و یکی از ظرفیت‌های خوب ما دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی است. تلاش کنیم از این ظرفیت به طور کامل استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی مراکز کارآفرینی، نوآوری و استارتاپ‌ها یکی از دستورهای جدی دانشگاه در همه دانشکده‌ها است، ادامه داد: دست دانشگاه برای حمایت از شرکت‌های استارتاپی که در مراکز رشد دانشگاه فعالیت می‌کنند باز است تا آن‌ها بتوانند به دانشجویان خدمات ورزشی ارائه دهند.

رییس دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها باید بررسی و تجهیز شوند، افزود: استفاده از ظرفیت‌های ورزشی دانشگاه در وزارت ورزش و سازمان‌های ورزشی، انجام پایش سلامت دانشجویان و کارکنان، تشکیل تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و برگزاری کلاس‌ها و رویدادهای مختلف ورزشی می‌تواند به افزایش سطح نشاط در دانشگاه و ارتقا بهروه‌وری کارکنان کمک کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *