اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

ترم جدید دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی آغاز شد

  • آبان ۲۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در اولین روز آغاز سال تحصیلی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه، ضمن بازدید از کلاس‌های درس با دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت.

وی ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت گسترش ارتباطات بین‌المللی از طریق دیپلماسی علم تاکید کرد.

زالی نقش توسعه دانش و مهارت کادر پزشکی، تقویت زیرساخت‌های تشخیص و درمان، توسعه و بهبود شاخص‌های آموزشی و ارتقای رتبه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظام‌های رتبه بندی جهانی را بر افزایش چشمگیر دانشجویان بین‌الملل از کشورهایی همچون هند، پاکستان، عراق و افغانستان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیار پررنگ عنوان کرد.

دانشجویان عراقی که موفق به اخذ پذیرش در رشته کارشناسی پزشکی و کارشناسی جراحی (MBBS) از دانشگاه شده‌اند، از پنجشنبه ۱۸ آبان ماه سال تحصیلی خود را آغاز کردند. بالغ بر ۲۵۰ دانشجو صبح روز پنجشنبه در کلاس‌های درس خود حاضر شدند.

سایر دانشجویانی که از کشور عراق برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرش دارند و موفق به حضور در کلاس‌ها نشده‌اند، از روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه در کلاس‌های آنلاین حضور پیدا می‌کنند.

در این بازدید دکتر علی حائری مشاور رییس دانشگاه و دکتر اسماعیل توحیدلو معاون اجرایی معاونت امور بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *