اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

بیش از ۳۱۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند

  • آبان ۱۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا کریمیان گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ادامه داشت که به منظور فراهم کردن شرایط مناسب برای داوطلبان، این مهلت تا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با دریافت دفترچه راهنمای آزمون، در صورت واجد شرایط بودن در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.

کریمیان یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۱۰ هزار نفر داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ شده اند. سایر متقاضیان تا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین افرادی که ثبت نام کرده اند تا زمان اعلام شده فرصت دارند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ حاوی شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران همزمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است از روز سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *