اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
اطلاعیه پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ / آغاز ثبت‌نام متقاضیان از ۲۸ شهریور ماه

اطلاعیه پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ / آغاز ثبت‌نام متقاضیان از ۲۸ شهریور ماه

  • شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از معاونت آموزشی، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره‌های ارشد و دکتری؛ به استناد آیین‌نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲در رشته‌های حکمرانی محیط زیست، حکمرانی انرژی، حکمرانی آب، حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی، حکمرانی علم، فناوری و نوآوری، حکمرانی آموزش، حکمرانی سلامت، حکمرانی جمعیت و خانواده و حکمرانی اقتصادی دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه‌نامه)، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران از طریق آدرس ems2.ut.ac.ir اقدام نمایند. در فرم ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع، نیازی به تکمیل شماره مجوز نمی‌باشد و عدم ثبت آن مشکلی در روند ثبت‌نام ایجاد نمی‌نماید.

مهلت ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان واجد شرایط از روز سه‌شنبه ۲۸  شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته‌شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد و دکتری، مجاز نیست. همچنین مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

رشته های تحصیلی مورد پذیرش به شرح جدول ذیل است (برای دوره دکتری، مرتبط بودن رشته‌های مورد پذیرش در یک مقطع کفایت می‌کند) :

متقاضیان واجد شرایط پذیرش به عنوان دانشجوی استعداد درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، می‌توانند جهت رفع ابهام و مشکلات سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به نشانی sd.ut.ac.ir و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی با آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir مکاتبه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵-۶۶۴۹۹۲۰۳ دفتر استعداد درخشان دانشگاه و یا شماره ۸۸۹۶۰۴۹۵ (دانشکده حکمرانی) تماس حاصل فرمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *