اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
۱۲۰ گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد

۱۲۰ گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد

  • شهریور ۵, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد با اشاره به جایگاه مهم بورد‌های تخصصی و فوق تخصصی اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر بهداشت، باید از نظرات اعضای بورد نه تنها در آموزش بلکه در تمام شئونات و حوزه‌های بهداشت و درمان استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲۰ گروه بورد در وزارت بهداشت وجود دارد که از این تعداد ۷۰ گروه مربوط به علوم پایه و ۵۰ گروه بورد تخصصی است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه از آغاز برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی بیش از ۵۰ سال می‌گذرد و آزمون دانشنامه فوق تخصصی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، افزود: دغدغه اصلی اعضای بورد، صیانت از گروه پزشکی کشور است تا افراد برجسته و نخبه به نظام سلامت وارد شوند.

وی تصریح کرد‌: در تمامی حوزه‌های آموزش، بهداشت و درمان باید از نظرات اعضای بورد استفاده شود، حضور فعال و مشارکت اعضای بورد در طراحی و برگزاری آزمون‌های گواهینامه و ارتقاء، دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، قابل توجه است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: هفتادمین آزمون سراسری دانش‌نامه تخصصی و سی و هفتمین دوره آزمون دانش‌نامه فوق تخصصی، روزپنج شنبه ۹ شهریور ماه در ۱۰ دانشگاه و قطب مرکز علوم پزشکی برگزار خواهد شد که ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *