اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

نشست تخصصی کیفیت توان در شبکه‌های قدرت برگزار شد

  • شهریور ۴, ۱۴۰۲

به گزارش غیردولتی نیوز به نقل از  خبرگزاری دانشجو، به همت واحد تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاددانشگاهی علم و صنعت، اولین برنامه از سلسله نشست‌های علمی – تخصصی حوزه برق و مکانیک برگزار شد.

در بخش اول برنامه هر یک از شرکت‌های حاضر به معرفی مجموعه‌ی خود پرداختند؛ تاریخچه و نحوه‌ی شکل‌گیری، دستاوردها، زیرساخت‌ها و چشم‌انداز توسعه‌ای از سر فصل‌های بخش اول ارائه شرکت‌ها در نشست بود.

در ابتدا مهندس حامد علی ویردیلو، مدیر محترم واحد تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی علم و صنعت، با معرفی اجمالی این سازمان سخنرانی خود را آغاز کرد و بعد از ایشان جناب آقای مهندس شهابی، مدیرعامل محترم شرکت فراکوه یزد، جناب آقای مهندس حسینی، مدیرعامل شرکت مهندسی مهدا و خانم مهندس سیدی، رئیس اداره توسعه بازار شرکت موج نیرو به معرفی اجمالی شرکت‌های خود پرداختند.

در بخش دوم نشست که مربوط به ارائه موضوعات تخصصی بود، جناب آقای مهندس اندرزا، کارشناس محترم فنی شرکت فراکوه یزد با ارائه با موضوع فیلتر‌های هارمونیک، جناب آقای مهندس شهریاری، کارشناس محترم فنی شرکت فراکوه یزد با ارائه با موضوع بانک‌های خازنی، جناب آقای مهندس حسینی، مدیرعامل شرکت مهندسی مهدا با ارائه در مورد پاورآناالیزرها، جناب آقای مهندس ملک، معاون محترم تولید شرکت موج نیرو و ارائه با موضوع راکتور‌های قدرت و جناب آقای مهندس کشاورزیان، عضو محترم گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی علم و صنعت با ارائه با موضوع الکترونیک قدرت و کیفیت توان در شبکه به سخنرانی پرداختند.

این برنامه که با هدف انتقال تجربیات و شبکه سازی فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده بود، باعث شد که شرکت‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کنند. در پایان این نشست‌ها، شرکت‌ها درباره مدل‌های همکاری و ظرفیت‌های حاضر به گفتگو پرداختند که امید است در آینده‌ای نزدیک، اخبار مسرت‌بخشی از این دست همکاری‌ها جهت توسعه فناوری در کشور منتشر شود.

این نشست در سالن شهید صبوری دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی به همت سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت در مدت حدود ۴ ساعت برگزار شد و ۵۸ نفر از فناوران و علاقمندان از شرکت‌های مختلف، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز بصورت مجازی در این رویداد شرکت کردند. همچنین در پایان این نشست حاضرین به ارائه پاسخ پرسش‌های طرح شده پرداختند.

شایان ذکر است این برنامه با حمایت معنوی و حضور ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دفتر تحقیقات و توسعه فناوری شرکت توانیر و دیسپاچینگ و امور راهبری شبکه شرکت توزیع نیرو برق تهرات، سندیکای صنعت برق، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و دیگر مراکز صنعتی و پزوهشی برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *