اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
زمان ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه خوارزمی اعلام شد

زمان ثبت نام دانشجویان میهمان دانشگاه خوارزمی اعلام شد

  • مرداد ۲۲, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرنگار مهر، دانشجویان میهمان سال های قبل دانشگاه خوارزمی که دارای شماره دانشجویـی دانشگـاه خـوارزمی هستند، به منظور انجام انتخاب واحد نیمسال اول سـال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ تنها لازم است وارد صفحه کاربـری سیستم گلستان خود شده و در صـورت داشتن سرترم نیمسال اول۱۴۰۲در اطلاعات جامع دانشجو در زمان ثبت نام، ۱۸ لغایت ۲۱شهریور ماه ۱۴۰۲طبق بـرنـامه زمانبندی اعلام شـده نسبت به انجام انتخاب واحد خود اقدام کنند.

دانشجویان درصورت عدم وجود سرترم واطمینان از وضعیت میهمانی خود در صورت نیاز با آمـوزش دانشکده مربوطه تماس حاصل کنند. دانشجویـان حتما نسبت بـه تسویه بـدهی شهریـه خود، قبل از انجام انتخاب واحد اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی میهمان دانشگاه خوارزمی که برای اولین باردر سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ با درخواست میهمانی آنان موافقت شده است لازم است جهت تکمیل فرآیند ثبت نام این مراحل را انجام دهند.

ثبت نام این دسته از متقاضیان در۳مرحله انجام می شو، مرحله اول: ثبت موقت اطلاعات اولیه و تعیین شناسه کاربری و گذر واژه ازسامانه گلستان توسط متقاضی است که از یک شهریور ۱۴۰۲ لغایت ۵ شهریور ۱۴۰۲ انجام می شود.

مرحله دوم تأیید مدیریت توسط اداره آموزش دانشکده مربوطه است که از تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ لغایت۱۰ شهریور ۱۴۰۲ صورت می گیرد. مرحله سوم نیز انجام انتخاب واحد توسط دانشجو است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *