اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

نشست صمیمانه اعضای شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی با جناب آقای دکتر زلفی گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

  • تیر ۲۹, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیور، نشست صمیمانه اعضای شورای مرکزی اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی با جناب آقای دکتر زلفی گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد؛ در این نشست که با حضور معاون محترم آموزشی و مدیر کل دفتر غیردولتی و معاون ایشان همراه بود، دبیرکل محترم و سایر اعضا ضمن بیان خدمات و دستاوردهای برجسته این دانشگاه ها به بیان مشکلات و چالشهای مربوط پرداختند.
۱. مشکلات مربوط به به رسمیت شناختن اساسنامه ثبت شده دانشگاه ها
۲. موضوع کبر سن و سایر شرایط استخدامی در انتخاب رئیس دانشگاه
۳. موضوع لزوم جذب سه عضو هیات علمی برای اخذ مجوز رشته و چالشهای مربوط
۴. ارتقا و نظارت مستقل دفتر غیر دولتی بر کلیه امورات غیرانتفاعیها و جلوگیری از چند مدیریتی در این زیر نظام
۵. پیگیری عدم اختصاص یارانه غذا به دانشجویان
شايان ذكر است دكتر مصطفي كواكبيان با تأكيد برضرورت ارتباط بيشتر اتحاديه با وزير و بيان برخي مشكلات ، توهين يكي از اعضاي شوراي. عالي انقلاب فرهنگي به وزير عتف را توهين به تعليم وتربيت دانست .

جناب دکتر زلفی گل هم ضمن تشکر از سالها خدمات این مجموعه به آموزش عالی کشور، با نظر مثبت دستوراتی در خصوص رفع مشکلات و دغدغه های مطرح شده ارائه نمودند. ایشان با روی گشاده بیان داشتند که در جریان مسایل دانشگاه های غیرانتفاعی از نزدیک می باشند و تلاش خود را جهت رفع مشکلات خواهند نمود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *