اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
۵ سال حبس در انتظار فروشندگان ابزار‌های تقلب

۵ سال حبس در انتظار فروشندگان ابزار‌های تقلب

  • تیر ۱۲, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد حسین حاجی‌لو، رییس شورای حفاظت ازمون‌ها گفت: ۱۲۴ هزار نفر برای حفاظت و عوامل اجرایی آزمون ساماندهی شدند و هماهنگی لازم جهت گزینش افراد انجام شده است.

وی ادامه داد: کلیه اقدامات سازمان سنجش در چهارچوب قانون انجام می‌شود. برای برخورد با تعدا بسیار اندک متقلبان که تحت تاثیر افرادی که قصد سو استفاده از ساده لوحی داوطلبان را دارند تموم گروه‌های که مدعی دارنده سوال‌های کنکور در شبکه‌های اجتماعی هستند اشراف کامل داریم.

حاجی‌لو خطاب به داوطلبان گفت: خانواده‌ها و دواطلبان محترم هوشیاری کامل داشته باشند و گول نخورند.

وی با اشاره به متقلبان سال گذشته گفت: کل افراد متقلب ۲۰۰۰ نفر بودند؛ که در مقایسه با همه داوطلبان عدد بسیار کمی است.

رییس شورای حفاظت ازمون‌ها تصریح کرد: طبق قانون فروشندگان ابزار‌های تقلب ۵ سال حبس و متقلبان یک تا ۱۰ سال از آزمون محروم می‌شوند. تا کنون حدود ۲۴۹ شبکه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: جلسات منطمی با پلیس فتا انجام شده بدانید اشرافیت کامل بر گروه‌ها وجود دارد و اسامی افرادی که این وسایل را خریداری کرده‌اند کامل مشخص است و حتما گیر می‌افتند تمام حوزه‌های ما به دستگاه‌های آشکار ساز مجهز هستند.

حاجی‌لو هشدار داد: کسانی که ابزار را خریداری کرده‌اند با خود به جلسه آزمون نیاورند. کاری نکنید که خودتان پشیمان شوید و با سرنوشت خودشان بازی نکنند. طبق قانون با این افراد برخورد میکنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *