اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
درآمد ۸۵۰ میلیون دلاری 5 پلتفرم آموزش آنلاین

درآمد ۸۵۰ میلیون دلاری ۵ پلتفرم آموزش آنلاین

  • تیر ۱۰, ۱۴۰۲

به گزارش غیر دولتی نیوز به نقل از فرهیختگان، پلتفرم‌های آنلاین سال‌ها پیش روانه بازار شدند اما هیچ زمانی به اندازه دوران همه‌گیری کرونا نتوانستند اقبال و طرفدار پیدا کنند. در این دوران که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بود و همه آموزش‌ها به‌صورت مجازی و از راه دور پیش می‌رفت، بسیاری از شرکت‌های فناورانه اقدام به طراحی و توسعه نرم‌افزارها و پلتفرم‌های یادگیری آنلاین کردند تا بتوانند با ورود به بازار پلتفرم‌های آموزش آنلاین، با آنها به رقابت بپردازند. در جدیدترین بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌هایی که صورت گرفته، پژوهشگران به شناسایی بهترین پلتفرم‌های یادگیری الکترونیک و آنلاین پرداخته‌اند. این داده‌ها براساس تجربه استفاده کاربران از این پلتفرم‌ها به‌دست آمده و کاربران تجربه شخصی استفاده از این پلتفرم‌ها را منعکس کرده‌اند.

پلتفرم «کورسرا» Coursera یکی از پلتفرم‌های معروف و پرطرفدار یادگیری آنلاین در دنیاست که دوره‌های مختلفی را با آموزش از سوی برترین مدیران صنعت و دانشگاه ارائه می‌دهد. با بیش از ۸۲ میلیون فراگیری که در سراسر دنیا در این پلتفرم ثبت‌نام کرده‌اند، کورسرا، طیف وسیعی از موضوعات را شامل کسب‌وکار، فناوری، هنر و علوم اجتماعی را دربرمی‌گیرد و سعی کرده علایق مختلف فراگیران را مدنظر قرار دهد. آنچه این پلتفرم را از دیگر پلتفرم‌ها متمایز می‌کند، فرصت منحصربه‌فردی است که برای یادگیری و کسب تاییدیه و مدرک از سوی دانشگاه‌های برجسته پیش‌روی فراگیران قرار می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که بیش از ۳ هزار مدرک و گواهینامه را در کنار مجموعه بیش از ۶ هزار دوره آموزشی کسب کنند.

«کدآکادمی» Codecademy یک پلتفرم شناخته شده برای یادگیری آنلاین و فراگرفتن فرآیند کدنویسی است که بدون‌شک توانسته بعد از سال‌ها مشروعیت خود را اثبات کند.

«پلورال سایت» Pluralsight‌ یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی یا آنلاین جامع است که از فناوری برای ارائه یک مسیر یادگیری شخصی، موثر و جذاب برای فراگیران استفاده می‌کند.

پلتفرم «اجوکیتیو» Educative به‌عنوان یک پلتفرم پیشرو در یادگیری الکترونیکی است که به دلیل دوره‌های عملیاتی و مبتنی‌بر پروژه‌ای که توسعه مهارت‌های فناوری مورد تقاضا را در اولویت قرار می‌دهند، شهرت دارد و عملکردی بسیار تحسین‌برانگیز داشته است.

«یوداسیتی» Udacity یک پلتفرم شناخته‌شده و معروف بین موسسات و سازمان‌های مختلف دنیاست که ۱۴ میلیون فراگیر را در جامعه جهانی به خود جذب کرده است.

متن کامل را اینجا بخوانید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *