اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
رشته‌های جدید مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و فناوری پردیس اعلام شد

رشته‌های جدید مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و فناوری پردیس اعلام شد

  • خرداد ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش  غیر دولتی نیوز به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی از پنج شنبه ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۳ تیرماه تمدید شده است.

با عنایت به نیاز زیست بوم فناوری و نوآوری پردیس و پیگری‌های انجام شده، رشته‌های جدید مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و فناوری پردیس تایید و در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد درج گردیده است. این رشته‌ها عبارتند از: مدیریت فناوری و نوآوری، کارآفرینی کسب و کار جدید، مهندسی کامپیوتر نرم افزار و مهندسی صنایع مدیریت پروژه.

علاقمندان جهت ادامه تحصیل در رشته‌های یادشده می‌توانند با انتخاب رشته‌های جدید، از مزایای تحصیل در زیست بوم فناوری و ناحیه نوآوری پردیس بهره‌مند گردند.

واحد علوم و فناوری پردیس، یکی از واحد‌های جوان دانشگاه آزاد اسلامی است که در اواخر سال ۱۳۸۵ خورشیدی در کنار پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور تاسیس شده است.

بر اساس این گزارش، آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *