اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
برگزاری پنج پنل تخصصی در نخستین روز نمایشگاه آبادیران

برگزاری پنج پنل تخصصی در نخستین روز نمایشگاه آبادیران

  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز سه شنبه ۲۳ خرداد پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبادیران، سالن اصلی نمایشگاه از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ میزبان مهندس نیکپور، مدیر قرارگاه خلاقیت و نوآوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در جمع فعالان شرکت‌های دانش بنیان به تبیین نیاز‌های بنیاد در حوزه زعفران، خرما، میگو و گیاهان دارویی می‌پردازد.

در ادامه، پنل تخصصی «اشتغال نوآورانه برای دانش آموختگان و فارغ‌التحصیلان» با موضوع استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در ایجاد اشتغال فناورانه، وضعیت و آینده اشتغال فارغ‌التحصیلان و برنامه‌های حمایتی در این زمینه و به مدیریت علی زندوکیلی، مشاور معاون توسعه اشتغال وزارت کار از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ در سالن اصلی نمایشگاه برگزار می‌شود.

پس از آن، پنل تخصصی «برابری فرصت خلق ثروت برای همه» با موضوع بررسی الگوی موثر و پایدار کاهش نابرابری و الگوی پیاده شده در محله هرندی برای خلق فرصت و به مدیریت کوروش خسروی، مدیرعامل خانه خلاق همتاکار از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در همان سالن برگزار می‌شود.

پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ میزبان پنل تخصصی «رویکرد نوآوری فراگیر در مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان» به مدیریت محمد جواد مطهری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رایان آروین الگوریتم و در ادامه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان پنل تخصصی «مسکن و زیرساخت‌های روستایی» با مدیریت دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی است.

پاویون ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم از ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان پنل تخصصی «چالش‌های تامین مالی در حوزه نوآوری اجتماعی» است که طی آن نقش صندوق‌های پژوهش و فناوری در این حوزه بررسی می‌شود.

علاوه بر پنل‌های تخصصی، نشست گفت‌وگوی تخصصی با نماینده وزارت آموزش و پرورش در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ در پاویون ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *