اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳
اطلاعیه آغاز پذیرش دانشجوی مقطع ارشد در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

اطلاعیه آغاز پذیرش دانشجوی مقطع ارشد در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

  • خرداد ۱۳, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جامع انقلاب اسلامی به عنوان دانشگاه نوآور، تحول‌گرا، تمدن‌ساز با فضای مطلوب عمومی شامل روابط اساتید با دانشجویان، برنامه‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات فرهنگی و رفاهی گسترده، محیط یادگیری پربار و با نشاطی را فراهم آورده و  با شرایط زیر اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

شرایط خاص:

۱- اعتقاد به ارزش­های والای انقلاب اسلامی و رعایت اخلاق و احکام دین مبین اسلام و التزام عملی به ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی

۲- رعایت کامل ضوابط پوشش اسلامی و شئونات اسلامی برای خواهران و برادران (اعتقاد و التزام عملی به چادر به عنوان حجاب برتر برای خواهران ضروری است).

۳- دانشگاه جامع انقلاب اسلامی دارای رویکرد نوین دانشی از جمله رویکردهای مسئله محور، کارآفرینی ایده محور و نو آور می­باشد.

۴- دانشگاه به صورت ویژه و بر اساس آیین نامه داخلی جهت انجام پروژه های پژوهشی به صورت فردی و گروهی دانشجو می­پذیرد.

۵- دانشگاه زمینه معرفی پذیرفته شدگان دارای رتبه های برتر(رتبه اول تا دوم) در آزمون کارشناسی ارشد و نفرات اول و دوم دانش­آموخته در هر رشته را برای سازمان و نهادهای مورد نیاز فراهم می نماید.

۶- دانشگاه بر اساس آیین نامه داخلی، ۴ برابر ظرفیت اعلامی (در کلیه رشته­ها) داوطلبان مجاز را فراخوان نموده و پس از انجام مصاحبه نفرات منتخب را به سازمان سنجش معرفی می نماید.

شرایط عمومی:

۱- بر اساس ضوابط صندوق رفاه به دانشجویان واجد شرایط وام تحصیلی تعلق می­گیرد.

۲- امکان استفاده وعده غذای گرم (ناهار) در دانشگاه  فراهم می­باشد. (استفاده دانشجویان برادر و خواهر غیر بومی متقاضی خوابگاه از وعده صبحانه و ناهار و شام امکان پذیر است)

۳- تمام دانشجویان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار می گیرد.

۵-پذیرش دانشجو برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و صرفاً روزانه می­باشد.

خوابگاه:

  • به کلیه پذیرفته شدگان خواهر و برادر غیر بومی در شهر تهران خوابگاه تعلق خواهد گرفت.

نشانی سازمان مرکزی دانشگاه، تهران- میدان سپاه- خیابان پادگان حضرت ولی عصر(عج)- سازمان مرکزی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی- تلفن:۳۵۹۴۷۱۴۷

اطلاعات بیشتر از وبسایت دانشگاه

اطلاعیه آغاز پذیرش دانشجوی مقطع ارشد در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *