اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد

  • اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان ضمن بازدید از سی‌و چهارمین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران با یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ دیدار و گفت‌وگو کرد.

باقری مقدم در بخشی از این برنامه ضمن بازدید از غرفه‌های دانشجویی، انتشارات فارس، انتشارات انقلاب اسلامی، مکتب حاج قاسم، مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری درباره ضرورت برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در حوزه فرهنگ و لزوم بسط و گسترش آثار مکتوب به‌ویژه در حوزه نخبگان تاکید کرد.


وی سپس با حضور در بخش رسانه‌های نمایشگاه به گپ‌وگفت با اهالی رسانه پرداخت و با اشاره به برخی محصولات فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، گفت: تولید آثار فرهنگی بخش مهمی از رسالت الگوسازی و تکریم از نخبگان علمی و فرهنگی کشور به شمار می‌رود و امیدواریم بزودی با ایجاد سازوکارهای مناسب، بستر افزایش حمایت بنیاد از نخبگان حوزه فرهنگ و ادب فراهم شود.

دیدار و گفت‌وگو قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش دیگری از این برنامه بود که در آن دو طرف بر لزوم افزایش تعامل دو مجموعه بنیاد ملی نخبگان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کردند و مقرر شد، ضمن افزایش همکاری‌های فی‌مابین، در راستای هم‌افزایی در حمایت از نخبگان فرهنگی برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *