اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
رویداد ایده‌پردازی دانشجویی سیاست‌گذاری عفاف و حجاب برگزار می‌شود

رویداد ایده‌پردازی دانشجویی سیاست‌گذاری عفاف و حجاب برگزار می‌شود

  • اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت واحد فرهنگی دانشگاه امام صادق علیه السلام رویداد پرنیان با همراهی تعدادی از مجموعه‌های اندیشه‌ورزی و دستگاه‌های متولی امر حجاب برگزار می‌شود.

دانشجویان در این رویداد در قالب تیم‌های سه یا چهار نفره به رقابت می‌پردازند و در پایان پس از طی کارگاه‌های آشنایی با دانش سیاست‌گذاری، تحلیل افکار عمومی و مسئله‌شناسی حجاب در جمهوری اسلامی، طرح‌های پیشنهادی خود را با کمک اساتید دوره در قالب‌های سیاستی مکتوب می‌کنند.

طرح‌های پیشنهادی پس از ارزیابی داوران به نهاد‌های مربوطه ارائه می‌شود. این رویداد فرصتی است تا دانشجویان در عین افزایش سطح دانشی خود با مسائل جامعه به طور ملموس آشنا شده و با یکدیگر به رقابت بپردازند. در پایان به شرکت کنندگان گواهی معتبر از سوی دانشگاه امام صادق علیه السلام اعطا خواهد شد.

جوایز تیم‌های برتر رویداد: تیم اول: ۵۰ میلیون ریال تیم دوم: ۳۰ میلیون ریال تیم سوم: ۲۰ میلون ریال پنجشنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ اردیبهشت و پنجشنبه ۴ خرداد روز‌های برگزاری این رویداد است. علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به شناسه @parnian_isu در پیام رسان بله و تلگرام پیام دهدند و یا با شماره تماس ۰۹۱۳۸۳۳۰۲۵۴ تماس حاصل کنند.

رویداد ایده‌پردازی دانشجویی سیاست‌گذاری عفاف و حجاب برگزار می شود

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *