اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
ظرفیت خوابگاه متأهلی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزایش می‌یابد

ظرفیت خوابگاه متأهلی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزایش می‌یابد

  • فروردین ۱۷, ۱۴۰۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت و تصریح کرد: امیدوارم سال خوبی برای همه مردم به‌خصوص دانشجویان و خانواده دانشگاهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سال که گذشت سال سخت و پر فراز و نشیبی بود که با تلاش به نتایج و دستاورد‌ های خوبی از جمله افتتاح بوستان ۴، شروع بازسازی خوابگاه متأهلین و افتتاح فروشگاه تخفیفی برای مجموعه کوی دانشگاه رسیدیم.

ابراهیمی افزود: در سال جاری در نظر داریم ظرفیت خوابگاه متأهلی را تا دو تا سه برابر و فضای خوابگاهی دختران و پسران را بیش از ۳۰۰ نفر افزایش دهیم و در کنار آن امکانات رفاهی دانشجویان را تقویت کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ما برای تحقق اهدافمان در سال جاری دست یاری به سمت مسئولان و دانشجویان دانشگاه که آینده‌سازان مملکت هستند دراز می‌کنیم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و پذیرای پیشنهادات و انتقادات همه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهیم بود.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *